شعر

                                     قاتل منو مقتوله تویی چشم آبی

                                   

                                     ساکت شو بهم نزن لب سرخابی

                                    

                                       باتیر نگاهم هدفت می گیرم

                                  

                                      غرقابه ی خون دخترک مردابی

                                    

                                     از عمق نگاهت به خدا می بارد

                                 

                                     ته چهره ی زیبای پر از شادابی

                                  

                                  حالا مگسک نشان من خواهد داد

                                  

                                        اندام تو را که آشنای آبی

                                  

                                   می کشمت و حسرتت را وقتی

                                   

                                   در دیگ پر از آب و پر از غوغایی

                                  

                                بریان که نمی کنم ولی خواهم پخت

                                

                               من می خورمت تو شام منی مرغابی   

                                                                        اثرs

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:28 ب.ظ http://2meh.blogsky.com

سلام

بابا ترسوندیم
بسه دیگه اینا چین :
می خورمت
می کشمت
خورد می کنم
خواهم پخت
!!!!!

دریا یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:32 ب.ظ http://www.onlyyou.blogsky.com

سلام
با غزلی از حافظ شیرازی آپ کردم.
منتظر حضور پرمهرتان هستم.
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد